2015 m. lapkričio 20 d., penktadienis

5 priežastys, kodėl myliu lietų

Tiesą sakant, iš tikrųjų lietus man nepatinka. Man nepatinka nešiotis skėtį. Esu jų pametusi turbūt tiek pat, kiek man metų, o gal ir daugiau. Man nepatinka lietus, nes lyjant nemoku gražiai apsirengti. Aš nemėgstu lietaus, nes man žiauriai nepatinka, kai kažkas verkia, net jei tas kažkas – dangus. Man tiesiog nepatinka lietus. Juk gali kažkas nepatikti šiaip sau, be jokių argumentų. Vat nepatinka ir viskas. 


Bet iš tikrųjų aš myliu lietų. Ir štai 5 priežastys kodėl:

1. Nes kai lyja ir turi eiti į darbą – ne taip liūdna, kai šviečia kaitri saulė ir turi eiti į darbą.
2. Nes lietus kažkaip leidžia tinginiauti ramia sąžine.
3. Nes barbenant lietui į langą labiau girdi save. 
4. Nes lyjant knygos ir filmai įdomesni, muzika jausmingesnė, karštas šokoladas skanesnis, pledas – šiltesnis, o miegas – saldesnis.
5. Nes lyjant likti namie, net ir vienai – labai labai gera.

O juk turbūt tokia pati situacija ir su kitais dalykais, su žmonėmis. Tau gali kažkas nepatikti, bet dėl to juk nenustoji mylėti?



Maybe raindrops are the bravest thing created by God. Want to know why ? It is because they are never afraid of falling.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą